Subject: FW: LKindlS MS SE (vastuolu MID art 39
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Thu, 8 Feb 2024 16:13:38 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Sent: Thursday, February 8, 2024 8:00 AM
To: Katariina Kärsten [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Liikluskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste
muutmise seadus

Tere, Katariina Kärsten!

Sinu tööülesande täitmistähtaeg on saabumas:

Pealkiri:

Liikluskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise
seadus

Tööülesanne:

Täitmiseks

URL:

https://jmdelta.just.sise/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/a1ec5a30-937f-4567
-9d3c-80faea41f83f

Tähtaeg:

09.02.2024

Resolutsioon:

II ringil eelnõu kontrollimiseks.

Algataja:

Ly Pärenson3

Vastutaja:

Katariina Kärsten

Subject: LKindlS MS SE (vastuolu MID art 39
From: "[email-masked]"
To: Katariina Kärsten
Cc: Siiri Tõniste, "Mart Jesse" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 15:13:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Katariina!

Viitega telefonivestlusele edastan LKF-i seisukoha JuM-s kooskõlastamisel
oleva LKindlS MS SE osas!

Lugupidamisega

Martti Merila

Õigusvaldkonna juht

5074563